THC v moči
DEXTER
Dobrý den
Vím, že detekce THC z moči je cca 14-30 dní. ale to je předpokládám při laboratorním testu ne ? Věc se má tak...18.12 mám jit na testování na THC aby mi vrátili řidičák ale test se bude provádět pouze papírovém testrem za pár desítek korun, který má přesnost do 50 mikro\"něco\" myslím mililitrů....myslíte že teda můžu mít klidné spaní, když do testování je to vlastně 19 dní ?což by mělo být vpohodě, protože většinou se uvádí 2 týdny. děkuji za názor

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je to vždy velmi individuální a nelze to předem odhadnout, jak kdo a kdy, bude zcela beze stop. Záleží na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě konzumované látky a na schopnosti organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání vypořádat.
Nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých  se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů mohou prokázat pozitivní výsledek poměrně dlouhou dobu. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech bylo THC konzumováno.
THC
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Můžete si orientační testy sám zakoupit a otestovat se, alespoň uvidíte, jak na tom jste.
Mějte se hezky, MK