Bolest
ostravak
Zdravím nedávno ( asi 1-2 týdny ) sem měl MARO (ice,meth..) ted mě strašn bolí břicho nemůžu pomalu chodit sral sem krev ( trochu ) použival sem to nosem takže sem to šňupal prosim poraďte

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím drog, nebo zda se jedná například o nějaký jiný zdravotní problém. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Možná může mít konzumace drog vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měl, i kdybyste nic neužil, těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Doporučuji se na nějakého obrátit.
Přeji, ať je Vám brzy lépe.
S pozdravem, MK