Piko krade duši
LadyTekk
Zdravím a jdu rovnou k mýmu problému ..
Je mi 25 let, od 19 jsem jela v pervitinu, ani ne rok nosem a hrozně rychle jsem přešla na jehlu (vždy mě to lákalo), na jehle jsem byla intenzivně čtyři roky s pravidelností skoro denně .. Celou dobu jsem neviděla, co všechno kvůli drogám ztrácím, tak jako všichni jsem viděla jen to, co mi to dává - pocit štěstí :)
Ale po pěti letech na fetu jsem už skoro žádnej pocit štěstí nezažívala, drogy mi už nedávaly vůbec nic, jen jsem viděla, jak jsem odporná .. Bledá průsvitná kůže, prázdnej výraz,všude jen kosti a boláky, neznala jsem nic jinýho než fety, čorky, herny, poděly, ulici, soudy, dluhy, exekuce, a věděla jsem, že takhle už žít nechci .. A tak jsem přestala z minuty na minutu, žádnej detox a odvykačky .. Vrátila jsem se k mámě, která mě nikdy nevyhodila, jen jsem často vypadala tak, že jsem se styděla vůbec přijít domů, když jsem věděla, jak jí tím ničím ..
Po chvíli jsem si našla práci, kde už jsem teď 8 měsíců, občas si dám, ale je to výjimečně a nejedu žádný pecky, dá se říct, že žiju slušnej život .. Naučila jsem se drogám říct ne, klidně si nedám, i když to mám na očích ..
Ale k mýmu problému, neumím bejt bez drog šťastná, uvolněná, bavit se, přijdu si často úplně prázdná, naštvaná na celej svět, jak kdyby všechna radost uvnitř mě vyhořela, nic mě nebaví, nenaplňuje můj život pocitem štěstí .. Jsem pořád uzavřená, málo mluvím, nesměju se, vetšinu času trávím doma, nikdy jsem taková nebyla .. Jak kdyby mi drogy vzaly duši .. Zbavím se někdy tohohle pocitu? Pomohlo by mi nějaký odborník, K-Centrum nebo ambulantní péče nebo se s tím musím vypořádat sama v sobě? Moc díky a všem přeju, ať piko nesežere jejich pravý já :)

Odpověděl: Markéta Kordová
LadyTekk, zdravím Vás.
Je fajn, že jste dokázala dostat život ,,jakžtakž" pod kontrolu a začala jste se přibližovat normálu. Uvádím přibližovat, jelikož i přes to, že máte za sebou jistě kus velké práce na sobě, občasné konzumace a to, že máte drogy stále tak trochu na dosah, Vám k úplné spokojenosti asi úplně nepřidají. Spíš bych řekla, že Vám to možná bere sílu, energii, kterou byste mohla dávat jinam a možná se celkově cítila lépe...
Je důležité o tom co se s Vámi děje, co prožíváte a jak, o tom co se Vám honí hlavou atd, hovořila. Pokud zvažujete návštěvu nějakého zařízení, tak jen doporučuji. Věřím, že by Vám to pomohlo. Spokojenost sama v sobě budete muset sice nalézt sama, nicméně, s odbornou pomocí a průběžnou terapeutickou podporou to jde lépe. Také je důležité setrvat v abstinenci, s její délkou se ve většině případů postupně vše lepší.
Víte kam si zajít?
Pokud ne, napište nám, jaká větší města máte v dobré dostupnosti. Pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Přeji Vám dostatek sil ke všemu, co budete potřebovat a ozvěte se ještě.
S pozdravem, MK