Pomoc priteli
Kate
Dobry den, muj pritel zacina propadat pervitinu. Je to cim dal tim horsi. Obavam se ze uz to sam nezvladne, ale v prve rade potrebuji poradit, co mam delat ja. Jak se chovat abych mu pomohla. Uz jsem z toho uplne psychicky vycerpana a nevim jak dal. Vim ze tim, ze od nej odejdu mu nepomuzu, ale ja uz nevim jak dal.

Odpověděl: Markéta Kordová
Kate, dobrý den.
V první řadě by bylo potřeba zjistit, zda přítel vůbec pomoc chce. Pokud chtít pomoc nebude, můžete se pak stavět třeba na hlavu a bude Vám to k ničemu. Těžko budete pomáhat někomu, kdo o to třeba (?) vůbec nestojí a jeho situace mu vlastně vyhovuje.
Mluvila jste s partnerem o tom? Má chuť svou situaci nějak více řešit? Je ochotný spolupracovat v léčbě?
Můžete klidně napsat o celkové situaci více. Lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí.
Mrkněte prozatím na informace v odkaze: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Prostudujte informace a klidně znovu napište. Pokud byste měla zájem o kontakt na nějakou poradnu, kde byste v osobním kontaktu mohla více a podrobněji vše zkonzultovat, tak uveďte prosím, také jaká větší města máte v dosahu.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
Markéta Kordová