thc
lapierre
zdravim, kouril jsem kazdy den mariuhanu 1 rok, muzu zacit novy zivot mam dobrou nabidku prace,no budou me testovat na drogy,, ,kdyz dostanu thc z tela , jsem hubeny a hodne jezdim na kole, je mozne ,,ze test na moc mi za 16 dni abstinence ukaze negativny vysledek?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je fajn, že máte snahu začít znovu, s prací a se vším co k tomu patří...
Kdy přesně budete beze stop, Vám neumíme říct, je to velmi individuální. Také neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Můžete si zakoupit volně prodejný test (v lékárnách jsou běžně k dostání, test na THC) a sám se otestovat, uvidíte, jak na tom jste. Doporučuji zakoupit orientační test z moči, zkuste to tak za 14 dní).
Ať se Vám daří!
Mějte se hezky, MK