test na drogy
manaska
Dobry den.Chci se zeptat,jsem podminene propustena z vykonu trestu.Mam stanovenou podminku a dohled probacniho a mediacniho strediska,mam se dostavit a bude mi proveden test na drogy-konkretne na pervitin.Nevim jakym zpusobem mi bude test proveden?Pervitin uzivam 1xmesicne-nitrozilne.Muzete mi prosim poradit jak dlouho v tomto pripade bude test pozitivni??uzivam 1xmes-zhruba pul gramu...moc dekuji za Vasi odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jakým způsobem Vás budou testovat, bohužel netuším, možností je více (sliny, moč, krev). Také nelze přesně odhadnout, jak na tom budete konkrétně Vy, jelikož to je vždy velmi individuální. Záleží především na intenzitě užití, na kvalitě konkrétní užité látky a také na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání vypořádat. U každého to může být trochu jiné. Níže orientační údaje.
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Pokud chcete mít jistotu, že jste v pořádku, můžete si sama zakoupit volně prodejný test (v lékárnách, test na amfetamin, cca 100,-) a test si v domácích podmínkách provést. Použití je obdobné jako test na graviditu.  Jak sama dle uvedených údajů můžete vidět, nejdéle se drží v moči.
Tak si tak říkám, že pokud zvládnete pervitin udržet v takovéto hranici = 1x za měsíc, proč se nepokusit si ho nedat vůbec a neriskovat tak případný průšvih (?)...
Mějte se hezky, kdybyste potřebovala, klidně se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK