MDMA + ATB penicilin
Blesk
Dobrý den, mám dotaz ohledně kombinace penicilinu a MDMA. Beru penicilin, který bych měl brát 10 dní. V sobotu mě čeká velká akce, kde si chci dát MDMA a extázi. Tento den bude osmým, kdy užívám penicilin. Chci se zeptat, je lepší v pátek penicilin vysadit a od neděle ho dále dobrat do těch 10ti dní, nebo můžu penicilin brát bez přerušení a i tak si v sobotu dát MDMA?
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Organismus je v tomto období (při léčbě ATB) citlivější a podobné zásahy, jako je konzumace drog, je nevhodná. Snadněji může dojít například k dehydrataci, prohloubení účinku látky, přehřátí mozku a další zbytečné komplikace, které mohou souviset s interakcemi jednotlivých látek nebo onemocněním, pro které je medikament užíván. S ohledem na důvody, proč jsou nebo byla ATB nasazena, bych to nedoporučovala. Pokud je organismus oslaben nemocí, vnitřní orgány (především játra) mají i bez toho, aby byla užita nějaká droga, už tak velkou zátěží (se zpracováním právě antibiotik). Optimální doba je cca tři týdny od dobrání léků. Po tuto dobu by bylo vhodné vyhnout všem drogám, včetně alkoholu. Rozhodně nedoporučuji užít amfetaminy, ani MDMA.  Například kombinace ,,obyčejná" chřipka a užití drog, může vyústit k poškození srdce. Dále vysazování ATB a přerušování léčby podle toho jak Vás napadne, taky není zrovna rozumné. Léky by se vždy měli užívat tak, jak předepíše lékař a toto dodržovat, jinak léčba nemá smysl.
Konečné rozhodnutí je samozřejmě na každém...
Dle mého úsudku je zcela zbytečné tato rizika podstupovat. Vše ještě řádně zvažte.
S pozdravem, MK