Ještě?
Terina
Dobrý den,vlastně bych jen potřebovala nějaké dobrozdání z vyšších míst... Žiji s mužem 3 a pul roku a vlastně po měsíci známosti vim,ze na drogách strávil 20 let... Intervaly byly celkem dlouhé, někdy 2 měsíce,někdy pul roku...ted to dává po týdnu...nekomunikuje 1-2 dny,neexistuje,jediný koho to trápí, jsem já...už se ani po návratu neomlouva...dnes jsem mu konečně sbalila věci, on to ještě neví, neboť je na svém tripu...cítím už ted obrovskou úlevu...láska se změnila v nenávist.Absolvovali jsme vše:léčebnu,psychiatra,antabus(po alkoholu vždy drogy),už mi došly sily...Z předchozího vztahu mám dvě dospívající děti a už i ty se ozývají...Asi jen vlastně čekám,ze ANO,děláš dobře

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
mohu vycházet jen z těch pár řádků, které jste napsala, ale nenašla jsem v nich žádný důvod proti Vašemu rozhodnutí. Děláte dobře, protože chráníte sebe a děti, o záchranu partnera jste se pokusila, ale zřejmě jste chtěla víc než on. Žít s někým, kdo bere (a užívání každý týden není zrovna málo), je jako žít ve vztahu ve třech. Droga se chová jako velmi agresivní milenka, která nad Vámi stejně bude mít skoro vždycky navrch.
I kdyby Vy sama jste pochybovala, dejte na své děti, tohle opravdu není k žití.
Držím Vám palce, abyste sebrala sílu dotáhnout to až do konce. Budu ráda, když dáte vědět, jak se Vám daří.
S pozdravem,
jana Žáková