jak postupovat
Esmeralda
Mam podezření u 17.leté dcery,že bere drogy,bohužel jí nezvladam a rada bych učinila potřebné kroky jak jí pomoci,už mi zacala i utíkat a nevím jak ji udržet

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je hodně stručný, takže se v něm dá těžko rozpoznat, co všechno zde hraje roli. V každém případě první krok jste udělala, obrátila jste se na nás, protože tušíte, že je potřeba situaci už řešit. Aby bylo možné vymyslet co dál, bylo by třeba probrat vše podrobněji. A to je samozřejmě jednodušší osobně. Můžete se tak i doptávat, nasbírat více informací. Doporučovala bych nejlépe navštívit některé ze zařízení, která se zabývají pomocí rodinám, kde se vyskytují drogy a jiné výchovné problémy. Na poprvé se klidně objednejte sama, uvidíte, k čemu dojdete, pak se třeba podaří spolupráce i s dcerou.
Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, mohu nabídnout objednání v Poradně pro rodiče Sananim (tel. 739 268 527) v Žitné ulici, případně Vám ráda vyhledám kontakty na nějaké bližší zařízení, když napíšete, kde by to mělo být.
S pozdravem
Jana Žáková