zily
Raplik555
Dobry den,pervitin si aplikuji jehlou 4mesice cca 3dny v tydnu a moje ruce vypadaji jako fetaka co si to aplikuje napr.15let,zily se predemnou schovavaji hned po prvni davce,druhou sanci maji malokdy bud zmizi nebo ztvrdne a ztvrdla zustanu.Dalsi problem mam s krvi,jakmile se konecne napichnu a zacnu sat krev tak se nasaje troska a pak nic a pritom v te zile jsem zapichla stejne proste s ni nehnu a krev nikde,zajiste si chci dat celou davku a zkousim to znova a znova i na jinych mistech ale marne.Nebo se mi casto stava ze nasaju srazenou krev hnusnou tmave cervenou,napadlo me,ze to muze mit neco spolecneho s nemocemi z rodiny,treba tata 53let ma ucpavani cev-je uz po 2operaci a trojty baypass srdce a ma vysoky tlak....ja js celkem zdrava,akorat me v detstvi hlidaly kvuli nizkemu tlaku a selesti u srdce,to bylo v cajku tak jsem sama od sebe v 15let prestala chodit na kontroly a to nikdy nechtela resit zda to budu mit taky nebo zda uz to treba mam,ale vsichni co vedi jak to semnou je rikaji ze to nikdy nevidely ani o tom neslysely co me se deje,ze to neni normalni a me uz to taky sere,sralo by to kazdyho kdyby si nemohl dat normalne napal na prvni vpih a uzit si ten stav :-D asi mi neni pernik souzeny nebo jste se s tim vsim uz setkaly?pokud ano jak to resit? Jo a za poslednich 14dnu se mi udelala na zapesti vyrazka takovy pupinky cerveny dekuji za odpovedi

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
někdo má opravdu žíly jako provazy a jinému nejsou schopni odebrat krev ani profesionálové. To je dost dané a těžko s tím něco udělat. Můžete se o žíly tak trochu postarat nějakým mazáním, ale zas tak moc to většinou nepomáhá. Mohla byste zkusit zajít do Káčka, tam by Vám prohlédly jak žíly tak vyrážku a poradili nejlépe (protože by viděli Vaše ruce na živo), jestli se to dá trochu zlepšit. Také by s Vámi probrali, jestli třeba neděláte nějakou chybu při aplikaci (to se také těžko dělá na dálku).
V podstatě jste na to ale asi kápla na konci dotazu. Možná Vám opravdu pervitin není souzený a Vaše tělo se Vám to snaží dát všemožně najevo. Nebo mu minimálně hodně nevyhovuje injekční aplikace a žíly by potřebovaly odpočinout. Mohla byste přejít alespoň na čas na šňupání? Vyrážka bývá většinou reakcí na některou příměs pervitinu, je to v podstatě směs jedů, takže se není co divit, že se tělo brání.