897872
Andy
Ahoj, diky za odpověd. Jsem z Kolina a K centrum tady mame, ale ja jsem tam nikdy nebyla. Mam sjednané sezení u Mudr. Jinochove v AT ordinaci. Ještě mě zajíma jak se pobyt v léčebně hradí. Slyšela jsem, že když jsem zaměstnaná bere se pobyt jako nemocenská což by byl můj případ. Nemam žádnou finanční rezervu, jsem doma tři měsíce z vazby, kde jsem byla za výrobu a distribuci.

Odpověděl: Markéta Kordová
Andy, opět dobrý den.
Nesejde asi na tom, zda budete nástup do ČD řešit v Káčku nebo v AT ordinaci. Netuším, kdy máte termín, už jste tam byla? Pokud byste neměla termín v brzké době, přes K-centrum by se to možná zařídilo dříve. K-centra patří mezi tvz. nízkoprahové služby, to znamená, že se nemusíte objednávat a můžete přijít během provozní doby (PO až ČT 9,00 - 18,00, PÁ 12,00 až 17,00).
Více viz odkaz: https://www.prostor-plus.cz/pomahame/k-centrum/kontakty/.
Pobyt v léčebně se hradí ze zdravotního pojištění, jako jakýkoliv jiný pobyt v nemocnici. Pokud jste pracovala, máte nárok na nemocenské dávky. V každé léčebně pracují i sociální pracovníci, je možno si s vyřízením nechat pomoci.
Stačí to takto?
Klidně ještě napište.
MK