Lecebna
Andy
Zdravim, zhruba dvacet let /s přestávkami/ uživam pervitin. Nikdy jsem se nelecila. Můj dotaz zni, jak se dostanu do lečebny Červený Dvůr. Díky za odpoved Andy

Odpověděl: Markéta Kordová
Andy, zdravím Vás.
Je skvělé, že máte chuť své problémy začít řešit, léčebna Červený Dvůr je dobrá volba!
Je třeba někam zajít (nejlépe do Kontaktního centra pro uživatele drog) - tam jim o Vašem rozhodnutí říct a pořádat o sepsání anamnestického listu a doporučení, které se do Červeného Dvora pošlou, a tím budete zařazena do pořadníku. Čekací lhůta může být až 3 měsíce. Po celou tu dobu je třeba, abyste docházela na předléčebné poradenství.
Netuším, kde žijete. Víte, kde je u Vás Káčko?
Ozvěte se ještě, MK