Marihuana a srdce
Kikina
Dobrý den,chtěla jsem vám napsat už delší dobu ale až teď jsem se k tomu dokopala.
Začnu od začátku.. byla jsem s kamarádama venku a nějak se dostala řada na to že si zahulíme(před tím jsem hulila málo,jen třeba jedno sklo za půl roku) a kamarád vytáhl kýbl s tím že se zhulíme.. mně osobně to problém nedělalo,vždycky jsem chtěla vyzkoušet,jaký to je být prostě zhulená.. asi po 2 kýblu jsem to s tím nasáním(nwm jak to jinak nazvat) přehnala..začli mě strašně pálit plíce tak jsme si řekli s kámoškou že Pujdem koupit pití jenže pak to začlo..neskutečně mě začlo bušit srdce a měla jsem jakoby pocit že mi bublá krev a v ten večer jsem byla už tak nějak smířená s tím,že umřu protože hrozne moc mi bušelo srdce asi po hodině co jsem na zemi ležela a brečela a prosila aby to skončilo tak jsem se asi 3x poblila a tím se to uklidnilo,dál si jen pamatuji,že jsem se nějak doplazila dom a byla tak nějak ráda že vůbec žiju.. další den jsem měla divnej pocit.. tak to trvalo týden kdy jsem měla divnej a psychiku hodně špatnou.. další tyden jsem měla teploty tak jsem zůstala dlma a nešla do školy.. potom jak už jsem neměla rýmu a horečky,tak jsem si řekla že si půjdu zaběhat na běžící pás.. a to byla asi chyba..zase to bušení začlo celou noc jsem se modlila aby to už přestalo.. do toho jsem i pořad zvracela..na druhej den se to nedalo vydržet a jela jsem na pohotovst s tím ze sk mě tam nechali protože jsem měla přes 200 tep..neřekla jsem jim že jsem měla marihuanu kldyž se mi na to ptali😌 po týdnu me poslali dom s tím ze me ještě poslali na kardiologii kde jsem děla zátěžový testy a doktorce se to nelíbilo protože jsem měla zas moc vysokej tep aji mi dělali holter a zaznamenalo to že nekdy se ten tep o moc zvýší.. tak jsem 1. Prosince objednana k primářovi v Brně,.. dneska uz to jsou 3 měsíce a pořad mi sem tam srdce bolí a je to opravdu hrozne nepříjemný😔 tak se vás chci zeptat jestli je možný aby mi 2 kýble zhoršilo tolik srdce? Před tím jsem se srdcem nikdy takový problémy neměla Až potom večeru co jsem to zkusila..mužu mít kvůli tomu teď nějaký trvaly následky?

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Kiki,
díky za otázku.
Předně vás velmi chválím za to, že se řešení této zdravotní potíže věnujete. Určitě se na to nevakašlete. Pokračujte a dejte na sebe pozor. Možná byste se měla primáři u vyšetření o své zkušenosti zmínit. Zvažte to... Může i nemusí to s vaším zdravotním stavem souviset.
Obecně vzato, protože nemůžu posuzovat váš zdravotní stav, je podobná reakce na akutní intoxikaci možná. Bývají i složitější. Vždyť jste o tom musela slyšet, co může intoxikace přinést...! Dnes to již není neznámá oblast. Drogy jsou koncentrované jedy a navíc každý reagujeme výrazně odlišně. Riziko je vždy...
Přeji vám hodně dobrých zpráv, už to nehulte...!
J.Chudomel