MDMA + Alkohol
Tomáš
Dobrý den, 3 dny zpět jsem si během večera dal emko (MDMA) a do toho jsem měl asi 2 sklenky tvrdého. Večer proběhlo vše v pohodě, ráno když jsem se probudil začalo mě být nevolně (až skoro ke zvracení) a celkově jsem se cítil slabě, tento pocit trvá stále i po 3 dnech, v noci se probouzím, špatně se mi usíná, přes den jsem furt unavený a je mi slabo až nevolno a problém se týče i erekce.. nevíte co by to mohlo znamenat? Děkuju, Tomáš

Odpověděl: Markéta Kordová
Tomáši, dobrý den.
Je mi líto, přes internet to nepoznáme. Organismus mohl reagovat na vyšší dávku, stejně tak na nějakou příměs v droze.
Také nelze opomenout skutečnost, že se vlastně nijak nedá zjistit (pouze toxikologickým rozborem) co vlastně všechno dané tablety vydávané za MDMA obsahují. Není neobvyklé, že plno takových tablet se s účinnou látkou MDMA ani nepotkalo a jejich složení může být všelijaké a různorodé. Tam pak nelze vůbec předpokládat, co mohou organismu, potažmo psychice přivodit za rizika. I kdybyste si pořídil tabletu s obsahem MDMA, stejně pak nelze odhadnout množství účinných látek a množství dalších příměsí.
Z tohoto důvodu nelze moc dobře předem vědět, co a jak bude po konzumaci probíhat, co se bude dít a co s čím bude reagovat (např. při současném užívání nějaké medikace, dalších drog či alkoholu).
Obsahy tablet se mohou tak různit, že na podobné otázky bohužel nelze zodpovědně odpovědět, pokud není známo jejich přesné složení.
Každopádně buďte opatrný, a pokud to bude možné, dalším konzumacím se pokuste vyhnout.
Mějte se hezky, přeji, ať je Vám brzo lépe.
S pozdravem, MK