jak dostanu thc z moci co nejrychleji
michaela
dobry den chtea jsem se zeptat jak dostanu THC co nejrycheji z moci pristy mesic 6.12. jdu na testy na moč a nevim jak ji dostat co nejrycheji ze sebe poradite mi prosim neco dekuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Michaelo.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Mějte se hezky, MK