pomocná rada pro přítele
lroman
včera po užiti pervitinu nosem mi zežloutlo bělmo na obou očích zajimalo by mě jestly se jedna jen o vedlejší učinek nebo by se mohlo jednat o něco važnějšiho pervitin užívam jen nosem nikoliv nitrožilně

Odpověděl: Amrit Sen
Iromane, opět zdravím.
Právě jsem odpovídal na Váš totožný dotaz, které jste do systému, nejspíš omylem, zadal dvakrát.
Přikládám tedy kopii předchozí odpovědi:
Iromane, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale takto na dálku já, ani nikdo jiný, nedokáže příčinu zežloutnutí bělma určit. To může pouze lékař, po vyšetření a laboratorních testech na žloutenky A, B, a C. Jediné, co mohu odhadnout, že zažloutnutí může souviset s Vašimi játry, které nejspíš dostaly, nebo dostávají, zabrat.
Pokud byste měl potíž co nejdříve zajít k lékaři, můžete se bezplatně otestovat v nejbližším kontaktním centru, nebo dalších zařízeních, které poskytují (i anonymní), bezplatné služby, uživatelům návykových látek.
Nemusí jít v každém případě o žloutenku. Běžně distribuovaný pervitin často obsahuje velmi nebezpečné příměsi, ať už jde o chemikálie, či fyzikální nečistoty z "výroby", nebo o příměsi, které dealeři, distributoři, kvůli zvýšení nelegálních zisků, do drog přidávají.
Poškozená játra nemusí bolet, a kromě únavy, jejíž příčinu od únavy způsobené nedostatkem spánku, odpočinku a zanedbání pitného a potravinového režimu, prostě nerozeznáte, se žloutenka nemusí jinak citelně projevit.
Doporučuji Vám, podívat se na naše stránky a v rubrice Drogy a nemoci, rozkliknout odkaz Hepatitidy.
Kontakt na zařízení, službu, jejíž pracovníci Vás bezplatně otestují nejen na žloutenky, ale také na HIV a syfilis, pokud si budete přát. Výsledek budete znát do 20 - 30 minut:
Kontaktní centrum Onyx
Gahurova 1563/5
760 01 Zlín
Telefon +420 774 256 540
E-mail: kc@onyxzlin.cz
Více zde: http://www.os-onyx.cz/kontakt/
Web: http://www.os-onyx.cz/
http://www.os-onyx.cz/kontaktni-centrum/
V současné době čelí naše republika vlně žloutenky typu A, které se také říká "nemoc špinavých rukou", protože infikovat se jí, je velmi snadné.
Testy na žloutenku A, je však nutno provést ve zdravotnickém zařízení a specializovaných laboratořích.
Přeji Vám, ať jste zdráv. Načtěte si v odkazech, jak přenosu i šíření zmíněných nemocí předcházet, případně, jak je léčit. Možná se Vám to bude hodit. Myslete i na to, že ještě větším rizikem je možný vznik závislosti na pervitinu, který má mimořádný závislostní potenciál. Se všemi devastačními, psychosociálními, vztahovými i zdravotními důsledky, které závislost nekompromisně provází.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište,
Amrit Sen.