Pervitin (panická porucha)
Pavel
Dobrý den,
zhruba před týdnem v noci jsem to přehnal s pervitinem (nejsem běžný uživatel této drogy) a dopoledne mě popadlo bušení srdce, tlak na hrudi,myslel jsem že dokonce ztratím vědomí..Fyzické příznaky byly tak silné, že jsem myslel, že se jedná o infarkt a zavolal si záchranku.. Samozřejmě mi nic nezjistili a poslali mě domů.. Stav se mi ještě několikrát opakoval, ale už né v takové míře.. Dost se toho obávám.. Na internetu jsem můj problém vyhledal a jedná se o \"Panickou poruchu\".. Myslíte, že to samo odezní, nebo mam vyhledat odbornou pomoc? Nerad bych něco podcenil, nebo si přivodil kvůli blbému \"pervitinu\" dlouhodobější problémy.Ještě bych se zeptal, jestli takové problémy po užití pervitinu má více lidí? Děkuji moc za odpověď..

Odpověděl: Markéta Kordová
Pavle, opět dobrý den.
V první odpovědi jsem Vám podrobněji rozepisovala, jak to v některých případech uživatelé stimulujících látek mají. Jak je snadné užitím odstartovat velmi silnou úzkost, až ataku. Takže odpověď je ano - neděje se to úplně všem, ale některým ano.  Jak jsem již uváděla, je nezbytné již nic neužívat (včetně THC, ale i alkoholu, vyhnout se coca cole, kávě a energy drinkům), alespoň po dobu, než se Váš stav zase stabilizuje. Můžete zkusit popíjet bylinné čaje, meduňka působí sedativně.
Pokud by se to nelepšilo, bylo by rozumné obrátit se na specializovaného lékaře psychiatra/adiktologa a vše s ním podrobněji probrat.
Napište, jak Vám je teď, zda je to lepší (?).
MK