Vysvětlení
Kjara
Zdravím
Tak výsledky mam v pořádku coz je super
Žloutenku c nemám aktivní
A ani žloutenku b
Jen mám.protilátky
Doktor mi říkal ZŠ jsem žloutenku prodělala což jsem pochopila tak ze si sní moje tělo pradilo samo
Mela jsem 2014 léčbu interferonem
Ale co mne zajímá
Jak je to.se žloutenkou b
Ona se mi může vratit?
Jaká je tam pravděpodobnost ?
A pokud se vrátí da se zase zalecit ?
Docela se ji bojím
Všude Čtu ze se na ni umira,cirhóza atd.
Doktor mi ještě řekl ze nejsem ifekcni
Domluvila jsem se sním ze se raději každý rok necham otestovat mám dítě a nechtěla bych mu umřít bojím se
Budu rada za nějaké informace o léčbě primo žloutenky b
A co se děje po léčbě
Drogi už neberu delší dobu a vracet se k nim neplanuji
Teď se potikam z nasledkamy po nich
Hodně mne mrzí ze jsem si tak zničila tělo ale i život

Odpověděl: Amrit Sen
Kjaro, zdravím Vás.
Gratuluji k negativním výsledkům testů. Na Vaše obdobné dotazy jsem v posledních dnech třikrát odpovídal.
Tak tedy počtvrté, bez jediného poděkování:
Přidal jsem odkazy na podrobné informace o možnostech a způsobech přenosu, prevenci, tedy předcházení přenosu, i léčbě všech tří nejběžnějších typů žloutenek, tedy A, B i C.
Při, i po léčbě všech typů žloutenek je důležité játra šetřit, vyhýbat se alkoholu, drogám a některým lékům, nepřetěžovat se a jíst zdravě, vyhýbat se přepáleným tukům.
Nejlepší prevencí žloutenek, je očkování. O tom, kdy nejlépe se nechat očkovat, se poraďte s lékařem. Na žloutenky A a B, existuje vakcína, nikoli však na žloutenku C.
Nezlobte se, ale skutečně nerozumím tomu, proč si informace na našich stránkách,
v rubrice Drogy a nemoci, pečlivě nepročtete. Posílám Vám tedy počtvrté totožné odkazy, nejen ke žloutenkám A, B, C, ale i k dalším nebezpečným nakažlivým nemocem, které se relativně často, vyskytují i mimo komunitu uživatelů návykových látek, tedy k AIDS, způsobenému virem HIV a bakteriální nemoci Syfilis:
K žloutenkám: http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
HIV: http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
Syfilis: http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
Odpusťte, nemyslím to zle, ale věřím, že mě nezaskočíte popáté, obdobnými dotazy. Stačí rozkliknout odkazy výše, případně na úvodní stránce poradny, kliknout na levé liště, na Drogy a nemoci.
Přeji Vám vše dobré, držte se, Amrit Sen.