odvykání pika
kikouš
dobrý den,již více než 2roky jsem pravidelně šnupala pervitin,1-2g týdně.týden jsem si nic nedalala,protože nechci,konečně jsem řekla svému příteli se kterým žijeme 8let pravdu a tím našla velkou oporu se skoncováním.jen mám strach co bude nasledovat od mé pervitinové \"lásky\" která mi nechybí!!!jaký je průběh odvykaní,jak dlouho se budu cítit bez energie,..

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Gratuluji k vysazení, týden jste to vydržela, to je skvělé, jen tak dál!
Co se týče vysazení pervitinu, příjemný stav to sice není, ale za to nehrozí žádný dramatický abstinenční syndrom jako například u heroinu. Pervitin je stimulující látka, organismus je jeho konzumací nadmíru nepřirozeně vybuzen. Po vysazení tedy následuje silná únava, až vyčerpanost. Je zapotřebí doplnit vitaminy, minerály, dodržovat pitný režim a vyváženě jíst. Nechat organismus odpočinout.
Po psychické stránce můžete očekávat rozlady nálad, emoční propad, neklid, nervozitu, úzkost. Můžete zkusit pít bylinné čaje (meduňka) působí sedativně.
Pervitin je látkou, na kterou vzniká především silná psychická závislost, tudíž se dá předpokládat, že se budou průběžně po vysazení dostavovat ,,chutě" na další užití v různých intenzitách a frekvencích. Je třeba s nimi počítat, nezaleknout se, vydržet je a nechat odeznít.
Pokud byste si chtěla dojít o svém braní popovídat, což bych doporučovala, můžete se obrátit na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog. K-centra nabízí poradenské služby bezplatně, nezávazně, lze přijít kdykoliv během provozní doby bez objednání a není třeba se něčím prokazovat, můžete tedy služeb využít zcela anonymně.
U Vás se můžete obrátit například sem:
Kontaktní centrum Podané ruce
Vídeňská 3, Brno
Tel:   +420 543 249 343
GSM: +420 775 889 919
(objednání na individuální konzultace)
Email: kcentrum.br@podaneruce.cz
Najdi na mapě.
Vedoucí: Bc. Zuzana Krátká, DiS. kratka@podaneruce.cz, GSM:+420 608 371 262
Provozní doba: 9:00 - 17:00 (pracovní dny)
Více zde: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Budu ráda, když dáte vědět, jak se to s Vámi dál vyvíjí.
Tak se držte, MK