969089
Dzina
Děkuji za vysvetleni
Já tedy drohi neberu už 26 měsíců to je doba od narozeni mého chlapecka
Nemám v plánu se k drogám.vracet ani chutě na ne nemam ba naopak se jich bojim! Musím byt zdravá pro mého.chlapecka ma jen mne
Ještě se vrátím k tomu čeho se bojím
Tak tedy ten krvak pokud použil hydraky,solnou,toulen a pak odparil
Virus pripadne bakterie zničí ?
Ano mám dělané testy na žloutenku b a c
Ted v patek.jdu pro výsledky
Pres 3 rokami jsem prodělala léčbu interferonem ale díky tomu ze jsem před 26 mes ujela a dorgu použila mám obavu zda se díky krvaku nenakzim znovu ale pokud chemikálie zničí virus
Mám štěstí a nikdy v životě to svinstvo nechci znát
To njekraSnejsi prozivam az ted
Mateřství je ma droga štěstí

Odpověděl: Amrit Sen
Dzino, opět zdravím,
díky za důvěru. Odpusťte, přesto, že využívání "krváků" k extrakci pervitinu, je velmi nechutná záležitost, dosušený pervitin, pokud nebyl opět kontaminován, jak jsem už psal a posílal k nemocem informace, by zmíněné viry a bakterie, obsahovat neměl.
Obávám se, že naše komunikace vázne, že nerozumíte, nebo nechcete rozumět rizikům, která jsem zmínil, tedy zdaleka ne jen těm, týkajících se možné nákazy.
Jestli jste měla pervitin jednorázově naposledy před 26 měsíci, respektive, jestli jste naposled aplikovala před zmíněnou dobou, pak by testy, pokud jste se jindy nenakazila jiným způsobem, měly žloutenku vyloučit.
Odkazy na informace, které jsem Vám poslal, jste nejspíš nečetla. Našla byste v nich podrobné odpovědi, na některé z Vašich otázek.
Znovu přikládám odkazy z našich stránek, na informace o nakažlivých nemocech, které se v komunitě uživatelů drog častěji vyskytují a přenáší se zejména krví. Pečlivě si přečtěte, jak jim předcházet, jak minimalizovat rizika, také jak je případně léčit a nešířit dál:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
Máte můj obdiv a respekt, že se držíte. I tak si myslím, že bude užitečné si o všem otevřeně popovídat s odborníkem. Jak najít kontakty a kam se obrátit, už víte.
Přeji hodně štěstí, Amrit Sen.