Máma závislá na drogách
Jakub
Zdravím, moje máma je závislá na drogách,má za sebou už 2. pokus o sebevraždu. Z detoxikace po týdnu odešla po podepsání reverzu. Už nevím co dělat, odceněním každý názor.

Odpověděl: Markéta Kordová
Jakube, dobrý den.
Dobře, že jste napsal, v lehké situaci rozhodně nejste. Netuším, kde žijete, ale pokud je pro Vás reálné navštívit zařízení v Praze, můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro blízké osoby uživatelů drog (chodí tam rodiče, partneři, děti, přátelé...).
Jistě toho máte hodně na srdci. Předpokládám, že také plno otázek na které hledáte odpovědi...
Doporučuji vše co potřebujete řešit v osobním kontaktu - nabízí větší prostor a možnosti. Nejenom, že můžete probrat co je třeba, doplnit si informace a dozvědět se o možnostech, ale také získáte podporu, což si v takto náročném období zasloužíte. Poradenské služby jsou bezplatné, jen je třeba se předem objednat na uvedených číslech či přes email.
Zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527 Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zdali jste odjinud, tak uveďte prosím, jaká větší města máte dobře dostupná, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat jinam.
Tak se držte!
S pozdravem, MK