thc v moci test
Fox
dobry den ked som hulil 6dni pred testom na moc paru potahov tak cca 5 krat a pred tym vyse tyzdna nic aka je pravdepodobnost ze budem negat alebo pozitiv dakujem

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
lze předpokládat, že výsledek testů bude po takové době negativní. Ovšem nelze na to spoléhat se stoprocentní jistotou.
V prvé řadě musíte vzít v úvahu typ testu, který bude použitý. Screeningové, tj. orientační testy, totiž reagují i na pasivní metabolity. Pokud jste jinak pravidelný uživatel, užíváte marihuanu s vysokým obsahem THC, pak můžete mít reaktivní test třeba i po měsíci (i déle) od vysazení. V dotaze jste zmínil dobu jenom cca 14 dní. Pokud jde o testy konfirmační, tj. laboratorní, které zjišťují jak konkrétní látky, tak jejich přesnou výši, pak byste mohl mít testy s velkou pravděpodobností negativní.
Je to tak, že člověk si často připadá strřízlivý, ale pod vlivem látky bývá často mnohem déle, než by předpokláda. Vy sám tušíte, které testy a z jakého důvodu vám budou dělat?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.