fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Extaze

eve1902

Chci se zeptat vždycky když si vezmu extazi tak druhý den má takový tlak na hrudi a nemužu se správně nadechnout.
Čím to muže být zpusobené

Odpověděl: Markéta Kordová

Dobrý den, Eve.

 

Bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím extáze, nebo zda se jedná o něco jiného. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař. Možná může mít konzumace extáze vliv na Váš zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měla, i kdybyste extázi neužila, těžko říct.

 

Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření. Pokud byste byla po somatické stránce v pořádku, pak je otázkou, zda nezaútočila psychika. Při úzkostných stavech může mít člověk pocit, že nemůže dýchat a pociťovat tlak na hrudi. Ale jak jsem již zmiňovala, tímto způsobem to opravdu nepoznáme.

 

S pozdravem, MK

 

 

 

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko