Dlouhodobe užívání pervitinu
Bezprezdivky
Dobrý den užívám dlouhodobě pervitin dávám si ho nosem a chci se zeptat co všechno se mi může stát protože mám pocit jako bych v tom nose měla obrovskou díru když se nadechnu nosem.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Tento způsob konzumace způsobuje odumírání tkáně a tím postupné  poškozování nosní přepážky. Uvádí se, že po cca 2 letech souvislého aplikování nosem může dojít k její perforaci/protržení. Zdevastovaná nosní přepážka není rozhodně nic příjemného. Z nosu se uvolňují krvavé chuchvalce (odumřelé tkáně a krve) a nos v některých případech působí dost deformovaně. Takže si nos nemusíte nejen narušit, ale i zcela zničit.
Šňupání je sice o něco málo bezpečnější způsob užívání v porovnání s nitrožilní aplikací, nicméně se vystavujete dalším zdravotním rizikům, která ke konzumaci stimulantů patří všeobecně. Více se můžete dočíst zde, v podrubrice rizika užívání:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Ke zdravotním rizikům se samozřejmě úzce váží i nemalé psychické problémy, sociální propad, právní potíže, ostatně jako u všech nelegálních drog. Stejně tak riziko vzniku závislosti, což není žádný med.
Netuším, jak na tom jste, jak moc Vám v tuto chvíli drogy zasahují do života, co Vám již stačili vzít (?). Rozhodně doporučuji zvážit, zda to vše, Vám za to opravdu stojí...
Pokud byste měla zájem, napište více. Jde využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejného webu (vidí ji pouze pisatel a pracovníci této poradny).
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem, MK