Výměna
Nitt
Zdravím. Žiju v Anglii ale vůbec nevim jak to tu chodí a výměnou vybavení pro nitro žilní uživatele. Můžete mi někdo prosím říct nebo poradit kde tady seženu čistý anebo koupím když tak? Díky .)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Kontakty na zařízení, která poskytují služby pro uživatele návykových látek v Evropě, najdete na stránkách Evropského monitorovacího centra pro drogy a drogovou závislost
(European Monitoring Centre for Drugs and Drug Addiction).
EMCDDA: http://www.emcdda.europa.eu/
EMCDDA provozuje na svých stránkách databázi EDDRA (v rámci sekce Best practice portal / Tools). Tam můžete vyhledat ověřené projekty a zařízení pro prevenci a léčbu drogové závislosti, včetně poskytovatelů substituční léčby, v evropských zemích :http://www.emcdda.europa.eu/themes/best-practice/examples
Dále můžete kontaktovat Národní monitorovací střediska pro drogy a drogové závislosti (focal points), v jednotlivých zemích, respektive britské The National Monitoring Centre for Drugs and Addiction (National Focal Point; NMC) a požádat o doporučení vhodné organizace / zařízení a získat kontakty.
http://www.emcdda.europa.eu/countries/united-kingdom
Případně se můžete podívat také do databáze neziskových organizací, které se věnují drogové problematice na webu Úřadu OSN pro drogy a kriminalitu, Tam najdete kontakty jak na organizace v Británii a v Evropě, tak i jinde ve světě: http://www.unodc.org/unodc/en/ngos/NGO-Database.html?ref=menuside
Mějte se hezky, MK