Pervitin
Jakub
Dobry den s kamaradem jsme skusil snupnout pervitin byli jsme docela opiti a muzu vam rict ze uz nikdy vic toto neudelam uz ne jen zkrz svedomi . daval jsi snama jeste jeden kamarad o kterem toho moc nevim snupali jsme s bankovky a jen sem se chtel zeptat jestli je moznost chytit hiv nebo jinou nemoc dekuju za odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Jakube,
a díky, že jste se s námi podělil o špatnou zkušenost s experimentem. Byť mluvíte o tom, že zkušenost s pervitinem nebyla příjemná, pak pokud jste se rozhodl už dál něco takového nezkoušet, vlastně byla i pro něco dobrá. Držte se toho!
Rizikem u šňupání je hlavně poškození nosní sliznice. Vy se ale ptáte na možnosti nákazy HIV při společném šňupání bankovkou, je to tak? Šance na nákazu touto cestou jsou mizivé. Musel byste do sebe při šňupaní nějak dostat krev nebo jinou tělní tekutinu, což se mi zdá nereálné. To vám však nebrání nechat se v horizontu několika měsíců otestovat - stačí se domluvit s praktickým lékařem, většinou nemají ani mnoho otázek a otestují vás.
Stačí to takto?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.