Ohledně LSD
Jansar
Nene, po 15 hodinách jsem si vzal prášek, nu tuto věc už si nikdy nevezmu :) skvělé uvědomění że tyhle kraviny dělat nebudu... Każdopádně jsem celých 26 hodin prakticky sám tak sna aż pujdu mezi lidi se mi zlepší nálada děkuji ... Jen mám strach že by to mohlo mít následky ...

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Pokud by Vás tento experiment ,,vyléčil" od dalších pokusů zneužívání, tak to je ta pozitivnější část.
Pokud jste celou dobu sám, možná by Vám pomohlo popovídat si s někým blízkým, s někým komu důvěřujete. Možná byste přišel na jiné myšlenky a možná byste pak lépe usnul nebo se, alespoň cítil klidnější a bezpečněji. Jestli někoho takového máte, tak to udělejte.
Jak jsem již uváděla v první odpovědi, vyzněte se alkoholu, THC a všem nápojům co mají ,,vybudit" organismus (cola, káva, energydrinky...).
Tak se držte, ať je brzy zase fajn.
S pozdravem, MK