Ohledně LSD
Jansar
Dobrý den,chtěl bych se zeptat před 26 hodinama jsem si vzal LSD, stav nebyl ani hrozný ani příjemný, stále mám problém usnout a stále se citím ne ve své kůži, co mám dělat v tomto případě ? Zkoušel jsem i vyzvracet všechen obsah żaludku.. A jen na chvilku se mi stav zlepšil.. Jsem zoufalý a nevim dál děkuji.. K ránu po 15 hodinách nespaní jsem to nevydržel a vzal si prášek na spaní (zolpinox) vzal jsem si pulku větší toho LSD

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jak jistě víte, některé drogy mají sedativní a uklidňující účinek, další zase stimulující a do těch LSD patří.
To, že nemůžete usnout, není neobvyklé. Obě tyto skupiny návykových látek, i když jsou různé, mají společné to, že způsobují nepořádek ve spánkovém rytmu a tím celkově snižují jeho kvalitu. Bohužel, budete to muset vydržet. Dodržujte dostatečný příjem tekutin (ne alko, ne coca-colu, ne energy drinky). Můžete zkusit popíjet bylinný čaj z meduňky, ta působí sedativně. Rozhodně bych se vyvarovala užívání léků na spaní, na léky tohoto typu poměrně rychle vzniká závislost, která opravdu není příjemná (závislost je i fyzického rázu, při prudkém vysazení pak hrozí riziko epileptických záchvatů).
Omlouvám se, ale nevím, zda jsem správně pochopila poslední větu. Po 15ti hodinách nespaní po LSD jste užil Zolpinox a zároveň další dávku LSD?
Když tak se ještě ozvěte.
Přeji, ať jste brzo zase v normě.
S pozdravem, MK