thc v moči
pjetr
Zdravim,5.9 som mal asi 6 šlukov z jointu ktorý bol miešaný s tabakom.Pred tym som naposledy mal marihuanu 15.8.Dnes by som mal ísť na močový test z lekárne.Je možné že bude test pozitívny?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Přesně Vám to říct neumíme, jde vždy o velmi individuální situace, každý organismus je jiný a jinak se s touto skutečností umí vypořádat. Níže orientační doby detekcí u THC.
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Podotýkám, že jde o orientační údaje. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech drogu užil. Pokud jste jednorázově užil 5.9., měl byste být v pořádku, ale zaručit Vám to nemůžeme.
Mějte se hezky, MK