Vliv mariuhany
Honza
Dobrý den, děkuji za odpověď.
Myslím, že odpověď je více než dostačující. Určitě mě Vaše odpověď přiměla abych se hlouběji zamyslel. Máte pravdu, že ve větě kterou jsem napsal o řešení problémů hulením byl trochu rozpor. Dříve mě vždy zvedlo náladu právě sportování. Dříve jsem běhal závodně, takže jsem nemíval čas na kamarády, zábavu natož hulení. Vždy jsem byl spíše introvert a různé párty mě nebavili. Je tomu tak i dodnes, například jsem se nikdy neopil a k alkoholu mám odpor. Mojí neřestí je v posledních měsících jenom tráva. Zprvu jsem si říkal, že 1 joint měsíčně mě nic neudělá. Jenomže se z toho staly i 3-4 jointy týdně. Třeba v včera a dnes jsem spálil 2 každé odpoledne během půl hodiny.Tím, že jsem spíše zamlklý hulím většinou sám. Takže celý joint vyhulím já. Myslím, že je to tak gram dva za ten týden.
Pokud jde o posuzování od druhých- ať už učitelé nebo spolužáci- tak musím říct, že mě hodnotí jako, že jsem se dost změnil. Říkají, že my přestalo na všem záležet a že jsem dost uzavřený a zamlklý. Tahle změna začala v době kdy mě zklamala dívka a právě v té době jsem začal hulit. Tohle je právě jeden z důvodů proč jsem k vám napsal. Celkově je toho na mě víc(blížící se maturita, přijímačky na VŠ, dívka a tráva, která mě dělá dobře ale zároveň mi škodí. Což je paradox, protože vím, že mi tráva dokáže den rozveselit, ale zároveň se cítím provinile, že zase hulím. Vždy když spálím všechny zásoby co mám doma tak si říkám, že další nekoupím, ale stačí aby kamarád napsal jestli nechci a prostě nedokážu říct ne. Ale nadruhou stranu když jsem v dobré náladě tak mi tráva nechybí třeba týden, ale pak zase hulím. I když jsem dobře naladěný, prostě jen tak z nudy nebo aby byl den ještě lepší.
Ještě jednou děkuji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Honzo,
vypadá to, že o celé věci dokážete přemýšlet a být i sám k sobě kritický. To vidím pro vás jako velkou výhodu. Na druhou stranu jsou tu ale věci, které vás na marihuaně stále baví. Do toho všeho máte řadu starostí s učením, ale nejspíš jste pořád ještě smutný z rozchodu.
Je asi jasné, že na dálku toho moc nevyřešíme. Ale vypadá to, že byste se nebránil osobnímu setkání s někým poblíž Náchoda. Jako asi nejlepší varianta se mi zdá obrátit se na Laxus. V Náchodě mají terénní program, kde se můžete domluvit na setkání a probrat co a jak. Jejich služby jsou anonymní a zdarma. Můžete se odkázat na mne, nebo drogovou poradnu. Pokud budete volat dnes, nejspíš by se vám ozvala Bára, tel. 777 626 309. Pracovníci pracují tzv. v terénu, takže se s vámi můžou sejít tam, kde vám to bude vyhovovat. A nebo můžete zkusit rovnou některou z jejich ambulancí - podívejte se na stránky.
Budu ráda, když dáte vědět, jak jste se rozhodl. A kdybyste nepochodil, ozvěte se, vymyslíme nějakou jinou variantu.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.