drogy
Verča
Dobrý den, mám problém a potřebovala bych poradit co mám dělat. Už na škole jsem nebyla oblíbená a neměla jsem žádné kamarády a nenáviděla jsem se a tak jsem veškerý čas trávila doma a jen se trápila. Po škole jsem se prestěhovala do Prahy abych mohla začít nový život a začít se mít ráda. Začala jsem pracovat v baru kde pracuji do teď ale nic se stále nezlepšilo, když pracuji tak musím pít alkohol abych mohla vůbec komunikovat. Postupen času jsem už to nezvládala jelikož jsem byla schopná pít 5 dni v týdnu a tak jsem začala brát drogy. Nejprv kokain a pak i pervitin ale ten jen přiležitostně. V současné době už žiji v Praze 4 roky a stále se nic nezměnilo i když jdu do baru tak musim pít a do toho fetovat. Někdy beru i prášky různý na spaní a na deprese atd. Neumím bez drog a alkoholu komunikovat mezi lidmi a ubíjí mě to. Někdy to tak přeženu že mám pocit že je to moje posledni noc. Chci žit normalní život a být šťastná ale nevím co dělat. Zkoušela jsem přestat ale nevydržela jsem ani jeden den.Chtěla bych vás prosím poprosit o radu co dělat.
Děkuji Veronika.

Odpověděl: Markéta Kordová
Veroniko, dobrý den.
Je dobře, že jste napsala, možná to je první krok k nějaké Vaší pozitivní změně. Jak sama vidíte, nadužívání alkoholu a konzumace drog, Vám v samotném výsledku nijak zázračně nepomohlo, spíše jste si přivodila problémy další. Bylo by fajn vše začít řešit, nevěště hlavu, víme, že to jde.
Z mého pohledu by Vám pomohla léčba, nejlépe v terapeutické komunitě.  Nejen, že byste dostala náhled na své užívání, dostala jste svůj život zase pod kontrolu, ale také byste posílila své komunikační schopnosti, naučila se pracovat se svými obavami, jelikož léčba v komunitě je také o terapeutické práci a práci na sobě. Uvažovala jste o této možnosti?
Možná byste pro začátek mohla zajít do našeho Káčka (předpokládám, že jste v Praze) a mohli bychom nezávazně probrat Vaši situaci, pokusit se vymyslet co a jak dál, co Vy na to? Je to pro Vás přijatelné? Pokud ano, můžete se objednat na konzultaci, kontakt níže. Pokud by Vám pomohlo hovořit se mnou (když už si teď píšeme), tak já tam bývám pondělí a středy. Nebojte se ozvat.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186, 605 240 501
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte ještě napsat.
Budu ráda, když se ozvete.
Mějte se zatím fajn, Markéta