Dotaz
Klara
Dobrý den, můj švagr je závislý na pervitinu již několik let.18 už mu bylo takže je jen na něm jestli se bude léčit. žije pořád u své matky a ta už je na tom psychicky dost špatně a zrovna jí jeste našli zhoubný nádor což ji ještě více oslabilo. neví co má dělat má strach ho nechat odejít z domu aby na tom nebyl ještě hůř nebo aby se mu něco nestalo. Na koho se může obrátit v takové situaci aby jí poradil co má dělat

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Kláro.
V Brně působí organizace Podané ruce. Píšete, že maminka švagra se s nimi v minulosti již spojila, však bezúspěšně. Doporučuji se na kolegy opět obrátit. Veškerá zařízení pracující s uživateli drog, poskytují i poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. Ať si tam maminka zavolá a objedná se na konzultaci.
Kdyby to náhodou zase z nějakého důvodu neklaplo (viz skrytá poznámka), níže telefon na naší pražskou Poradnu pro rodiče.
Odborné sociální poradenství, Podané ruce
Hapalova 22
Brno
Tel.: +420 549 211 278 , 773 789 708
Email: prevence@podaneruce.cz
Provozní doba: Po-Pá 9.00 - 16.00 (vždy po telefonické domluvě)
Vedoucí: Mgr. Jan Veselý, PhD.
Poradenství poskytují:
Mgr. Jan Veselý, PhD. (dramaterapeut, sociální pracovník)
Mgr. Alžběta Podškubková (speciální pedagog, lektorka)
Margareta Hvižďová (pracovnice v sociálních službách)
Ing. Radovan Voříšek (terapeut, sociální pracovník)
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/primarni-prevence/socialni-poradenstvi-brno/
Dále můžete prostudovat základní info zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Také přikládám kontakt na naší Poradnu pro rodiče, můžete se zkusit poradit třeba jen po telefonu.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: +420 284 824 234 , 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se hezky, pokud budete potřebovat, klidně ještě napište.
S pozdravem, MK