Pomoct
Hanisek
Dobry den mam slecnu a jeji sestra je zavisla byla uz ve vice ustavech ale nikde ji nepomohli jen nadopovali praskama a za 3 mesice pustili jeji mamka je jeji opatrovnice ale je uz opravdu vyrizena doma krade penize nebo drahe veci aby mela na davku ma syna a ani ten ji z toho nedostal otrqvuje vsechny jejim zavislactvym mamka uz si s ni nevi rady uz i zkouseli asi 3 nejaky statky ale slecna tam nechtela byt prosim zareagujte na muj email p.s pobyt u vas je asi na ni zda by tam chtela byt ze? Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Odpovídáme pouze prostřednictvím této Drogové poradny, na Váš email přijde upozornění, že Váš dotaz byl již zpracován.
Ano, pokud by slečna měla někam nastoupit do léčby, je třeba jejího souhlasu. Netuším, do jaké míry je ochotna a schopna spolupracovat, dle toho co jste uvedl, to na nějakou přílišnou její motivaci asi zatím nevypadá (?)...
Netuším, zda je Vám Praha dostupná, pokud ano, může se někdo z rodiny spojit s kolegy v poradně, která je přímo specializována pro rodiče, partnery a další blízké osoby závislých osob a v osobním kontaktu se více a podrobněji poradit co a jak dál (nezávazně a bezplatně). Je třeba se předem objednat na uvedených číslech během provozní doby (9,00-19,00).
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
mapa
Tel: 739 268 527, 284 824 234
Email: rodice@sananim.cz
Více zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Také můžete prostudovat základní informace pro rodiče a blízké, zde na našem webu: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud je Praha problém a jste odjinud, tak napište prosím znovu a uveďte, jaká větší města máte poblíž. Pokusíme se Vás vhodně nasměrovat jinam, kde byste se mohli poradit.
Mějte se zatím hezky, MK