drogy, nejlepší kamarád se pokusil o sebevraždu, přežil, láska nebo spíše city jako k vlastnímu bratrovi?
Petra
Mám nejlepšího kamaráda bral drogy i já, ale jak říkám nejlepší kamarád a když.Jsem ho videla jak se na dne nikdy jsme ho v tom nepodporoval na naopak ho z toho dostat. Našel si přítelkyni uz několikátou kterou jsem nestihla ani poznat. Ten kamarád když měl dojezdy a hádal se doma se svou holkou měl své slabé chvilku a myslel na sebevraždu, me život těžký, rodiče ho museli vystěhovat protože užíval drogy, doma kradl a napadl vlastního otce. Bavil se s horšími lidma a aplikoval to dokonce injekcí a jelikož mám zkušenosti tak jsem se mu malým způsobem snažila pomoci být v pohodě , ja z injekce hned odstoupila, ale stále aplikují nosem. Kluk odjel pryč s tou několikátý uz přítelkyni a vypadali šťastné. Dozvěděla jsem se že ho vyhodila a ze se hádali pověsil se, našla ho na posledni chvili a byl cca 20 dní v těžkém spánku a nyni komunikuje jen očima a dál se jeho zdravotní stav neví jak se bude rozvíjet. Jezdím za ním každý druhý den apociťují jestli jsem se náhodou do svého nejlepšího kamarada na tom aru nezamilovala a nebo jsou to jen city skoro jak k vlastnímu bratrovi. Nechci ho uz nikomu dát at je postiženém nebo není. Nechci ho uz nikdydrogy, nejlepší kamarád se pokusil o sebevraždu, přežil, láska nebo spíše city jako k vlastnímu bratrovi? opustit.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Petro.
Omlouvám se, ale Váš příspěvek je dost nesrozumitelný, pokusím se v tom trochu zorientovat.
Užívala jste drogy s kamarádem. Ten se pokusil o sebevraždu a nyní je ve vážném zdravotním stavu. Docházíte za ním do nemocnice a nevyznáte se ve svých citech (?), máte dojem, že jste se zamilovala (?) nebo nevíte, zda ho máte ráda spíše jako vlastního bratra (?)...jak je to s Vašimi city bohužel neumím odhadnout, bylo by to spíše na osobní pohovor, kde je více prostoru probrat vše co je třeba a více do hloubky.
Chápu to dobře, že pervitin stále užíváte? Pokud ano, stálo by za úvahu, dát se sama nejdříve do pořádku, pokud budete chtít kamaráda podpořit a pomáhat mu v jeho opravdu složité situaci, je třeba být silný v kramflecích (ale i tak to bude velmi náročné).
Odkud jste? Napište nám, jaká města máte poblíž, pokusíme se Vám doporučit nějaké vhodné zařízení, kde byste si o všem co je třeba mohla nezávazně popovídat, třeba byste se pak lépe vyznala v tom, co se s Vámi teď děje.
Určitě se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK