Pomoc
Henry
Nevim si sam ze sebou rady. Uz mi hrabe nevim co dal. Chtel bych s tim seknout ale nevim jak. Rad bych se zase citil normalne. Dik

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Henry.
Zřejmě nedopatřením jste zadal zcela totožný dotaz 2x. Dotaz vedený pod kódem číslo 144447 je již zodpovězený, pro jistotu odpověď přikládám i sem.
Mrkněte na to, pokud se budete potřebovat na něco doptat, kontakt jinde na jiné zařízení, neváhejte se ještě ozvat!
Mějte se zatím fajn, MK
Kopie:
Je dobře, že jste napsal - možná to je právě ten první krok k nějaké změně, nebojte se udělat další.
Moc toho o Vás nevím, moc jste toho neuvedl. Nicméně skutečnost, že Vám už s drogami není dobře, trápí Vás Vaše situace, rád byste to změnil a nevíte jak, je asi v tuto chvíli dostačujícím důvodem nechat si pomoci. Nevěšte hlavu, nejste první ani poslední, komu se drogy vymkli kontrole. Vše se dá řešit, ale je potřeba aktivně začít.
Netuším, kde žijete. Bylo by fajn, abyste zašel nejlépe do nějakého K-centra (možná někam docházíte měnit?) a probral svou situaci více a podrobněji v osobním kontaktu, pak by bylo možné naplánovat další vhodné kroky.
Víte kam případně zajít? Pokud ne, tak se nebojte napsat znovu a uvést, jaká větší města máte v dosahu, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Nemusíte se ničeho obávat, poradenské služby poskytují Kontaktní centra (Káčka) zcela nezávazně, bezplatně a lze i anonymně. Můžete se jen přijít poradit, informovat o možnostech, které byste případně mohl využít, je to jen na Vás. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze informovat a po té se sám svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete či nikoliv. Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit přímo na naše zařízení zde:
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186, 605 240 501
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud budete potřebovat, klidně zase napište. Mějte se hezky a zvažte to. Držím palce!
S pozdravem, MK