Co s otcem?
Tomáš
Potřebuji vědět jak mám postupovat aby mohl podstoupit léčbu případně další kroky k návratu do normálního života. Je to psychicky ovlivněný člověk, který navíc trpí parkinzonovou nemocí. Nevím vůbec co a jak mám dělat abych situaci mohl nějak vyřešit. Jak se vyvarovat nebo předejít jeho dluhům díky tomu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je velmi stručný, není z něj zřejmé, jak velkou máte možnost ovlivnit chování otce, jak na tom otec přesně je, jestli o změnu stojí. Nejlepší by bylo zajít se poradit osobně, abyste mohl celou situaci probrat podrobně.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).htm. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)