Sháním léčení
Michal
Dobrý den, vzhledem ke své závislosti na pervitinu 8let, bych potřeboval léčení. Nemůžu, ale najít dobrou léčebnu. Taky nevím jak se to zařizuje.
Docela to spěchá, rozhodnul jsem se a rád bych nastoupil někam nejlépe hned.
Děkuji za odpověď. Michal xxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Michale, dobrý den.
Gratuluji k dobrému rozhodnutí. Musím Vás, ale trochu zklamat, hned to většinou úplně ne vždy jde. Za prvé je nedříve třeba projít detoxifikací (tedy zařídit si detox) a následně pak v návaznosti léčebnu nebo terapeutickou komunitu. Detoxifikační jednotky je třeba obvolat a zjistit kde a kdy je volné místo, stejně tak je třeba oslovit konkrétní léčebnu či komunitu a nechat se zařadit do pořadníku.
Netuším, odkud jste. Zdali je Vám v dosahu Praha, můžete se zastavit v našem Káčku http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html, můžeme Vám dát seznam detoxů + kontakty a nechat Vás zavolat.
Dále přikládám info o naší komunitě, mrkněte na to, pokud něco nebude jasné, klidně ještě napište.
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn).html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn)/poslani.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn)/komu-je-tkn-urcena.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn)/co-nabizime.html
Příjem klientů: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn)/prijem-klientu.html
Pokud jste odjinud, tak napište prosím a upřesněte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat jinam, kde by Vám vše potřebné pomohli zprostředkovat.
Mějte se zatím fajn, hlavně ať Vám chuť a motivace vydrží!
S pozdravem, MK