LSD + mononukleoza
Rakosnicek
Dobry den chtel bych see zeptat jestli je mozne uziti lsd ci lisohlavek bez nasledku na mononukleozu Jsem us dva mesice po projeveni nemoci. Diky za odpovedpredem.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Veškeré drogy jsou pro játra toxické, to znamená, že je to velká zátěž pro organismus i v moment, kdy je organismus zcela zdráv. Pokud právě proděláváte mononukleózu nebo jiné infekční onemocnění zasahující játra, pak jsou jakékoliv drogy o to nebezpečnější než kdy jindy. Po léčbě mononukleózy se doporučuje alespoň roční abstinence (platí to i pro alkohol). Je to pouze orientační informace, záleží na individualitě organismu, jaterní testy se mohou vrátit do normálu dříve, ale i později. Vždy existuje riziko, že játra, která jsou již poškozena, budou další zátěž zvládat obtížně. To byste měl brát v potaz. Dodržovat léčebný režim, pravidelné kontroly u lékaře, držení diety, abstinence, užívat léky, tak jak máte a zbytečně neriskovat své zdraví.
Nicméně, je dobře, že si sháníte informace. Doporučuji se jimi držet.
Mějte se hezky. Přeji, ať se brzy uzdravíte.
S pozdravem, MK