Přetrvávající problémy 3
Conor
Dobrý den reaguji na odpověď pana Chudomela.Včera jsem vyzkoušel odvar z meduňky plus bazén. Snažím se být v klidu , ale neřek bych, že by se to nějak zlepšovalo a cítil bych se lépe Pořád jsem takový mimo , hlavně psychicky. Zkusím dneska navštívit praktického lékaře.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den.
díky za zprávu, vedete si dobře. Nápad navštívit lékaře je určitě dobrý.
Posílám vám ještě kiontakty na dvě pracoviště - jedno v třinci, druhé ve F.Místku
Privátní psychiatrická a psychosomatická klinika, Kaštanová 268, Třinec - Dolní Líštná, 739 61. Ambulance - recepce - tel: 558 309 574.
NEBO
Kcentrum RenarkonVedoucí: Bc. Jakub Larisch. Adresa: Malé náměstí 104, 738 01 Frýdek-MístekTelefon: 558 628 444Mobil: 606 694 244Email: kcfm@renarkon.cz
Facebook: street a káčko FM
Provozní doba: Pondělí až pátek: 9:00 - 16:00
(na objednání také úterý a čtvrtek 16:00 - 18:00)
Budu rád, když opět dáte vědět, jak se vám daří.
J.Chudomel