Z pervitinu debilove
Zuzana
Tak opet opravdu uz naposledy pisu.Ani asi to neni uz dotaz je konstatovani ...a snad to odradi zajemnce o fetovani.Naposledy jsem psala adala na vasi radu,lec vydrzelo to tyden do vcera.Vecer a v noci se zase sfetovaly a kamos prisel opet nafetly moc.A jeste prej ho zacly bavit automaty.Uz sem ho vyhodila.Zuzana

Odpověděl: Markéta Kordová
Zuzano, dobrý den.
Tak jako již psala kolegyně v předešlých odpovědích, těžko pomáhat někomu kdo o to nestojí. To byste se mohla stavět na hlavu a bude Vám prd platné. Pokud se kamarádi rozhodli, že budou konzumovat, baví je to, nehodlají s tím nic dělat, těžko to budete řešit Vy za ně. Chápu, že to může být pro Vás těžké to sledovat, ale obávám se, že pokud budete těmto přátelům na blízku, bude Vás to stát zbytečně hodně sil a energie. Možná by nebylo od věci svůj zájem soustředit na něco jiného, co nebude pro Vás tak bolestné...
Tak se držte!
S pozdravem, MK