Přetrvávající problémy
Conor
Dobrý den, je tomu přesně týden, co jsem po dlouhé době zkusil pervitin, nebylo toho moc ale bylo to s kombinací thc a alkoholu. Po dobu celého týdne je mi pořád špatně, píchaní u srdce, stihy, roztěkanost nechuť. V noci normálně spím, přes den jím, dodržuji pitný režim snažím se nějak na to nemyslet a proto je mi divné že ty stavy pořád přetrvávají. Budu vděčný za jakoukoliv radu co s tím. Předem díky !

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
otázka je složitější, než li by se mohlo na první pohled zdát.
Protože potenciálních vlivů na vznik vaší přetrvávající nepohody může být více. Mohou být spíše biologického/fyziologického původu, nebo psychologického. Mohou tedy vycházet z nevhodné kombinace užitých drog, nebo z příměsí v nich obsažených, nebo z vašeho aktuálně nedobrého fyzického nastavení, nebo v  přehnaném očekávání, výčitkách svědomí, a podobně. A - jak to nakonec bývá, pravda bude někde v kombinacích všech či většiny zmíněných potenciálních příčin.
Kvalitu a prožitek intoxikace si nelze objednat. Je to bez záruky - a to i v případě, že užijete prokazatelně čistou drogu v domněle ideálním prostředí a nastavení. I potom může přijít nepříjemná intoxikace s nepříjemnými a někdy přetrvávajícími dozvuky.
Ty popisujete jak fyziologické - píchání u srdce, roztěkanost, nechuť... tak psychické - stíhy.
Moralistní rada zní - už to prostě neberte. Pro zlepšení aktuálního stavu zkuste nějakou, spíše přívětivou, formu detoxifikace. Bez bezprostřední extrémní zátěže. A mělo by se vám postupně ulevit. Kdyby úleva nepřicházela, nezbývá, než navštívit odborníka.
Například CADAS SANANIM v Praze. Kontakty a další informace naleznete zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html.
Kdybyste se chtěl na něco doptat, beze všeho napište.
S pozdravem J.Chudomel