Pervitin
Žaky
Dobry den.jsem čista a zůstanu dale,ale dnes mam moznost a chci užít 1davku nitrožilne. 15 jdu na povinne testy,mnou i vyžádané z moči na multidrogový test. Bude to tam znat????? bude test negativni,nebo pozitivni. prosim o odpoved a moc dekuji . Je to učel sexu,ktery mam 2x do roka. jindy nejsem uzivatel. Zanka

Odpověděl: Amrit Sen
Žaky, zdravím Vás, díky za důvěru.
Pokud jdete pozítří na testy, které jsou speciálně zaměřené na detekci drog, vyjdou Vám s největší pravděpodobností pozitivně:
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči: 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
Detekce z krve: 1 - 3 dny
Doba, po kterou lze pervitin detekovat ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Rád bych Vás varoval. S pervitinem, nejsou žádné hrátky. Krom toho, že má mimořádný závislostní potenciál, má tu vlastnost, že obrušuje city. Člověk ztrácí schopnost sílet a prožívat lidskou blízkost, schopnost milovat... Sex při intoxikaci pervitinem se stává "tělocvikem", který lásku "zabíjí".
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
K drogové erotice:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Drogy a nemoci:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Pokud Vás naše odpověď neodradí a Vaše rozhodnutí, "jít", do tak mimořádných rizik, to nezmění, doporučuji pro jejich snížení, ustoupit od úmyslu pervitin aplikovat nitrožině.
Měla byste striktně dodržet alespoň pár základních pravidel, pro bezpečnější užití psychotropní látky:
Pamatujte na to, že před užitím drogy, byste měla být vždy odpočatá, v dobré psychické i tělesné zdravotní kondici, v přívětivém prostředí a nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc.
Nejčastější chybou bývá zanedbání pitného režimu a následná dehydratace, "dokopávání" se, tedy přidávání si drogy v průběhu jedné "jízdy", včetně kombinování s dalšími drogami, alkohol nevyjímaje.
Porušení těchto zásad může mít za následek zvýšené riziko toxické psychózy, dehydrataci, kolaps, selhání životně důležitých orgánů a končit i smrtí.
Při sexu rozhodně použít kondom.
Dostatečně pít nealko nápoje a přes možnou nechuť k jídlu, alespoň občas, něco výživného zakousnout.
Dávat si pauzy, v průběhu „jízdy" pravidelně odpočívat, dávat si oraz od intenzivního dění, shonu, či hluku.
Následně si poctivě odpočinout, zdravě a důkladně se najíst, napít, vyspat se.
Doplnit vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky s minerály. Dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním a usínáním může pomoci čaj z meduňky. Vše koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Další užití drogy odložte na co nejdelší čas, snížíte tak riziko vzniku závislosti.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.