Kombinace pervitinu a kokainu
Tom
Dobry den, chtel bych se zeptat, co se stane v pripade, ze si s pritelkyni jednou za čas uzijeme jizdu na pervitinu a k ránu si dáme na konec kokain. Mel by byt koks silnejsi nez pernik? Jde o potlačení účinků pervitinu k ranu, kdy uz si chceme jit lehnout, takze v podstate o vystřízlivění diky malému mnozstvi kokainu nakonec - zajisti nam kvalitnější koks k ranu to, ze přebije účinky pervitinu, vystrizlivime cca po hodine treba a za par hodin normalne usneme/usneme diky koksu drive a lepe? Vim, ze kombinace techto stimulantu je nebezpečná. Predem mockrát dekuji za odpoved.

Odpověděl: Amrit Sen
Tome, zdravím Vás, díky za důvěru.
Kombinování drog je vždy mimořádným rizikem, navíc, "potlačení" účinků psychostimulační drogy, dalším psychostimulantem, je zcela zcestné. Může dojít k nežádoucí interakci, předávkování, toxické psychóze a dalším zdravotním, tělesným i psychickým komplikacím.
Ptáte se na "sílu" pervitinu a kokainu. Obě látky, pokud jsou neředěné, mají velmi výraznou účinnost. Zpravidla ale v intenzitě a délce účinku, smutně "vítězí" domácí pervitin.
Přesto, že se obě látky, než se k uživateli dostanou, minimálně jednou, ale spíš vícekrát ředí, často velmi nebezpečnými látkami, bývá zejména kokain, kvůli vyšším ziskům, ředěný natolik, že si o účincích látky, obsahující nad 40%, můžete "nechat zdát". Většina u nás distribuovaného, předraženého kokainu, obsahuje, podobně jako u nás distribuovaný heroin, stěží nad 4% účinné látky.
Pohádky většiny dealerů o jejich "kvalitnějším materálu", jsou pouhým marketingovým tahem.
Určitě byste Vy i přítelkyně, měli dodržet základní pravidla pro snížení rizik a bezpečnější užití psychotropní látky:
Před užitím drogy, byste měli být vždy odpočatí, v dobré psychické, tělesné i zdravotní kondici, v přívětivém prostředí a nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc.
Nejčastější chybou bývá zanedbání pitného režimu a následná dehydratace, "dokopávání" se, tedy přidávání si drogy v průběhu jedné "jízdy", včetně kombinování s dalšími drogami, alkohol nevyjímaje.
Porušení těchto zásad může mít za následek zvýšené riziko toxické psychózy, dehydrataci, kolaps, selhání životně důležitých orgánů a končit i smrtí.
Dostatečně pijte nealko nápoje a přes možnou nechuť k jídlu, alespoň občas, něco výživného zakouněte.
Dodržujte v průběhu „jízdy" pauzy, pravidelně „chillujte", dávejte si oraz od intenzivního dění, hluku a shonu.
Při sexu použijte kondom.
Po "jízdě", v co nebližším časovém horizontu, si poctivě odpočiňte, zdravě a důkladně se najezte, napijte, vyspěte se.
Doplňte vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky s minerály. Dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním a usínáním, lépe a bezpečněji, než další drogy, či farmaka, pomůže čaj z meduňky.
Vše koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Další užití drogy odložte na co nejdelší čas, snížíte tak riziko vzniku závislosti.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
http://navykovelatky.cz/stimulacni-drogy/kokain/
http://www.drogy.cz/kokain/kap-ucinky-kokainu.html
https://www.extc.cz/kokain.html
https://www.vice.com/cs/article/8q9pab/co-se-stane-s-vasim-telem-kdyz-budete-kombinovat-ruzne-druhy-drog
http://www.drogmem.cz/sub/memy/drogove-mixy/
https://refresher.cz/39313-Michani-drinku-travy-nebo-kokainu-nemusi-dopadnout-dobre-Jake-pocity-vyvolavaji-kombinace-ruznych-drog
Stačí takto? Buďte tedy, na sebe maximálně opatrní.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište,
Amrit Sen.