jak se zachovat
vime
Dobrý den, dceři je 17 a půl roku, před časem se prudce změnilo její chování, zhoršila se ve škole, přestala s námi s rodiči komunikovat. Našel jsem u ní marihuanu a pátráním mezi jejími kamarádkami jsme zjistili, že to kouří skoro denně. Je naprosto odmítavá, tvrdí, že je to její život a my si jí nemáme všímat a nesmíme jí do života zasahovat. Odchází kdy chce, neřekne kam jde ani kdy přijde, telefon nám většinou nebere. Bojím se o ní a nevím jak se zachovat. Násilím to asi nevyřeším, to vím, tak co dál? Do poradny nechce, leda bych ji tam dotáhl násilím, ale to asi taky nemá význam. Poradíte?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Pokud dcera nechce s Vámi zajít do poradny, můžete poradenských služeb využít bez ní. Veškerá zařízení pracující s uživateli drog nabízí ve svých službách i poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Jde o bezplatné a nezávazné služby. Doporučuji jich využít a poradit se o vhodném postupu.
Prozatím můžete prostudovat základní informace zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Netuším, odkud jste. Zda je pro Vás Praha dostupná, můžete se spojit s naší Poradnou pro rodiče.
Kontakt a info v odkazech:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/komu-je-ppr-urcena.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
Pokud jste odjinud, napište prosím znovu a upřesněte, jaká větší města máte dobře dostupná, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Přeji zatím dostatek sil!
S pozdravem, MK