609110 reakce
Honza
Dobrý den, děkuju moc za vaši odpověď z června. Název mého dotazu byl \"časté relapsy\". Vaše odpověď na mě zapůsobila a jen vám chci napsat, že jsem se rozhodl odjet do léčebny v Pražském Apolináři. V úterý jedu na přijímací pohovor. Chtěl bych i změnit město. Využiji nemocenské, ale mám obavy co potom. Abych našel práci a bydlení. Vůbec nevím co bude, ale vím, že bych rád žil smysluplným životem a byl šťastný. Držte mi palce, rád se zase ozvu až mě pustí. Mějte se hezky a ještě jednou díky. Honza

Odpověděl: Markéta Kordová
Honzo, dobrý den.
Netuším, s kým jste na naší poradně v červnu komunikoval. Nicméně máme radost, že naše odpověď Vás povzbudila a Vy jste začal svou situaci řešit. Přejeme dostatek sil a motivace!
Pokud absolvujete a řádně ukončíte léčbu (minimálně 3měsíční), můžete si zařídit v rámci následné péče doléčovaní třeba i s chráněným bydlením. Informace a kontakt viz odkazy:
http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc).html
http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc)/komu-je-dc-urceno.html
http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc)/principy-prace.html
http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc)/prijem-klientu.htm
Odpovídáme pouze prostřednictvím této Drogové poradny, ale pokud máte ještě nějaké doplňující dotazy, neváhejte se ještě ozvat (můžeme Váš dotaz + odpověď pověsit tvz. skrytě" - to znamená, že si příspěvek přečtete pouze Vy po zadání kódu, který při vkládání dotazu obdržíte, nebude tedy dotaz ani odpověď na veřejné části webu).
Tak se držte, v případě potřeby neváhejte ještě napsat!
S pozdravem, Markéta