dcera
Radka
Dobrý den prosím o pomoc poradu jaký test spolehlivý nejvíc spolehlivý koupit na drogy? co o testu vědět ? dcera chodí s klukem který sijede v těžkých drogách dle jejích slov sw tím přestal je plnoetý nepracuje váli se u nás nemá ani brigádu, mám strach že holka něco bere taky s ním... prosím co mám dělat? chci si ověřit její tvrzení že je čistá ale vůbec tomu nerozumím.... Děkuji moc

Odpověděl: Markéta Kordová
Radko, dobrý den.
Chápu Vaše znepokojení, je zcela na místě. Než cokoliv podniknete, doporučuji pročíst informace v odkazech:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Dále o testování a testech:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Netuším, odkud jste. Pokud z Prahy, doporučuji využít naší Poradny pro rodiče a blízké a v osobním kontaktu probrat vše co je třeba. Doplnit si informace, poradit se o vhodném postupu, zvážit variantu testování, získat podporu v tom co budete potřebovat učinit... Informace o Poradně a kontakt - viz odkaz: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html (poskytujeme bezplatné a nezávazné poradenské sužby).
Zdali jste odjinud, tak napište znovu a uveďte, o jaká města by šlo, pokusíme se Vás nasměrovat jinam.
Mějte se zatím hezky, kdyby něco, ještě napište.
S pozdravem, MK