JE ČAS .....!!
nemám,jsem Honza
AHOJ, V OSMNÁCTI JSEM ZAČAL \"ŠŇUPAT PIKO\" BUDE MI ČTYŘICET A NEMŮŽU SE TOHO ZBAVIT.NEJSEM ŠPINAVÁ SMAŽKA....MÁM DŮM ŽENU DVĚ DĚTI A SLUŠNÝ PŘÍJEM.PRAVIDELNĚ SPÍM, JÍM A SVOU RODINU?? .......ZA TU BYCH DÝCHAL. CHCI Z TOHO VEN. ŽERU TO 20LET AŽ NA CCA 3ROKY KTERÉ JSOU DO OBDOBÍ ROZVRŽENY. BEZ TOHO NEFUNGUJU......ÚNAVA ,NECHUŤ K ČINNOSTI.....HELP,HELP,HELP

Odpověděl: Markéta Kordová
Honzo, dobrý den.
Dobře, že jste se ozval. Pokud se Vám nedaří samostatně se svou situací něco zásadního udělat, ve smyslu změn směrem k abstinenci, není nic jednoduššího nežli si s tím nechat pomoci, nebýt na to sám...
Netuším, kde žijete, ale pokud je Vám Praha dostupnou, můžete se obrátit na jakékoliv naše ambulantní zařízení (v Praze jich máme hned několik www.sananim.cz ).
Informace a kontakty viz přiložené odkazy:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zdali jste odjinud, tak napište prosím, jaká větší města máte poblíž. Rádi Vás vhodně nasměrujeme jinam, ve Vaší lokalitě.
Mějte se zatím fajn a ozvěte se.
S pozdravem, MK