Sociální fóbie a tráva
NevimSiRady
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli může tráva způsobit sociální fóbii a také jestli se může člověku se sociální fobií při užívání marihuany fóbie zhoršit. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Ano, u disponovaných jedinců může i jednorázové užití jakékoliv drogy a to včetně THC odstartovat různé psychické potíže. Další konzumací se mohou potíže prohlubovat. Pokud něco takového pociťujete, bylo by rozumné se spojit se specializovaným lékařem (psychiatr orientovaný na uživatele drog) a Vaše potíže zkonzultovat. Rozhodně by stálo na místě držet abstinenci, jak od THC tak i od alkoholu a pracovat na zlepšení Vašeho stavu.
Pokud nevíte kam si případně zajít, tak napište a uveďte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Mějte se zatím hezky, MK