Testy na drogy
Silva
Dobrý den, chtela jsem se zeptat kolik stoji testy na thc, kdyz chci zjistit z krve? Lizaci testy jsou totiz podle internetu prokazatelne jen do druheho dne, ale v krvi je to dyl a chci vedet jestli muj syn nehuli. Dekuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Silvo, zdravím Vás.
Nejdéle se THC drží v moči, viz orientační údaje níže:
detekce THC moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce THC krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce THC sliny = jako u krve
Doporučuji, než cokoliv podniknete, prostudovat základní informace pro rodiče, viz odkaz níže:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Dále informace o testech a testování:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Pokud byste měla zájem o osobní (bezplatnou) konzultaci, můžete se objednat do naší poradny pro rodiče, info a kontakt v odkaze: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
V případě doplňujících dorazů se nebojte na nás opět obrátit.
S pozdravem, MK