Zavislost na pervitinu
Zaneta
Dobry den,obracim se na vas s prosbou o pomoc muj devatenactilety syn je zavisly na pervitinu chtela bych mu za kazdou cenu pomoci ,ale vsichni kam zavolam mi tvrdi ze on musi chtit lecbu dobrovolne coz on odmita.Existuje nejaka moznost jak mu pomoci nebo mi zbyva jen se divat jak mi odchazi pted ocima.Jsme z jiznich cech .Moc vas prosim jsem opravdu zoufala .

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pravda je, že aby syn vyhledal léčení nebo odbornou pomoc, je potřeba alespoň základní motivace. Na druhou stranu Vy můžete podstatně přispět k tomu, aby motivaci ke změně získal. Přeci jen, jste jeho nejbližší osoba a jistě na něj nějaký vliv máte.
Doporučovala bych zajít se poradit osobně, bez syna, do některého z center, která pomáhají rodinám závislých. V jižních Čechách funguje např. sdružení Prevent (www.prevent99.cz), které má pobočky v Blatné, Č. Budějovicích, Prachaticích a Strakonicích. Pokud byste potřebovala někde jinde, dejte prosím vědět, budeme hledat dál.
Přeji hodně sil!